==> SEXquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:47 schreef prupke het volgende:
Even een oproep :
In eindhoven (omgeving mimosaplein) is een poes vermist. Ze heet Joy en ze is zwart met een witte bef en 2 pootjes zijn onder wit. Ze is langharig. Ze Miauwt altijd veel als ze over straat loopt. Ze kan goed met mensen overweg. Ze is niet bang om met iemand mee te lopen.
Het kan zijn dat iemand haar mee genomen heeft naar huis (laten we dat hopen).
De eigenaar (vriend van me) mist haar heel erg.
Ook luistert Joy naar haar naam.
Heeft iemand deze poes gezien of als je denkt dat het die poes is zou je het dan door willen geven op het volgende adres : prupkebl@hotmail.com
bvd.
Dit is een oproep voor een vriend.
ja ja, moeilijk zeker om woorden letterlijk te pakken in plaats van te verdraaien met een dirty mind.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:58 schreef Martijn16 het volgende:
[..]
==> SEX
*kuch*
Heel graag als je dat zou willen doen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:02 schreef Boobobob het volgende:
Heb wel een vreemde zwarte poes bij ons in de tuin gezien met een witte bef.
Maar is wel redelijk ver uit de buurt moet ik zeggen.
Tarwelaan daar woon ik namelijk.
Zal hem eens proberen te lokken als ik hem/haar weer zie.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag 'm laatst, je moet 'm echt 's wassen, ze stonk naar rotte vis
ik zal morgen het oog eens op de tuin gericht houden...heb toch niks beters te doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:04 schreef prupke het volgende:
[..]
Heel graag als je dat zou willen doen.
Het beestje heeft altijd zon 20 km van eindhoven afgewoond en nu sinds een half jaar in de omgeving die ik hierboven gaf.
Misschien dat ze verdwaald is?
Ik heb de eigenaar aan de aan de lijn het is een halve pers.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:07 schreef Boobobob het volgende:
[..]
ik zal morgen het oog eens op de tuin gericht houden...heb toch niks beters te doen![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:05 schreef Biancavia het volgende:
[..]![]()
dat komt door die bef!
Ja dat zegt me niks...fotootje zou erg handig zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaar aan de aan de lijn het is een halve pers.
OH ! Dan heb ik 'm gezien, hij ligt op de rondweg ter hoogte van het strijps bultje en ter hoogte van het Evoluon.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:10 schreef prupke het volgende:
het is een halve pers.
emotionele waarde daar valt niet mee te spotten.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Jezus, hou eens op zeg.. stelletje vervelende pubers
Denk je eens in dat jouw huisdier dood/vermist/weetikwat zou zijn.
sinds afgelopen zaterdag. Maar ze is gewend om buiten te lopen en te eten (dus ze komt niet om van de honger)quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:18 schreef bugeye het volgende:
Hoe lang is die poes al weg? Goede hoop voor je dat ie terug komt,
wel een sexy avatar
heb jij msn?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:17 schreef Boobobob het volgende:
[..]
emotionele waarde daar valt niet mee te spotten.
Oja puber was ik 10 jaar geleden...
ja staat in mijn mail aan jouquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
heb jij msn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |